  • Data: 2014-04-10 21:26:44
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Czyli z powyższego wynika dla mnie, że dla umów zawartych od 1
    > października 2013 program Płacę i Zyskuję zastosowania nie ma, zatem z
    > opłaty też nie jest się zwolnionym ;->
    >
    > Plus zmiana grace period na 51 dni. Być może też tylko dla nowych kart.
    >
    > Nie było jakiejś hucznie ogłaszanej zmiany TOiP w okolicach 1
    > października zeszłego roku? ;)

    Bylo, ale nie zasmiecam sobie tym glowy skoro wyswietlaja mi ciagle ponizszy
    komunikat ...

    Program ,,Płacę i Zyskuję":
    Suma transakcji dokonanych Twoją kartą Millennium wynosi 8 023,70 PLN. Jeśli
    do 2014-06-30 zostanie wydana i zaksięgowana na rachunku karty kwota 3
    976,30 PLN, opłata roczna za obsługę karty głównej nie zostanie pobrana.

    MK