  • Data: 2014-05-06 09:41:03
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.05.2014 mm <m...@n...com> napisał/a:

    > I wszystko byłoby jeszcze do zniesienia, gdyby jakiś "dowcipniś" z internetowego
    > BOK Polbanku24 nie napisał mi wcześniej, że wypowiedzenie umowy karty mogę
    > złożyć tylko osobiście w DOWOLNYM oddziale banku i nie da się wypowiedzieć ani
    > przez internet ani przez telefon.

    Pikuś. Niejaki Getin Onlajn ma w regulaminie wywieszonym na własnym www,
    że można kredytówkę wypowiedzieć przez partyline. Zaś partyline ma to w esicy,
    nawet jak zacytujesz stosowny punkt regulaminu i wskażesz, gdzie zalega.

    Takoż mają zdanie odrębne w zakresie własnej umowy ramowej
    (umowa umową, ale "należy" zrobić tak a tak).

    Ano, z bankiem jak z używanym autem. Człowiek cieszy się dwa razy:
    jak kupi (podpisze umowę) i jak sprzeda (wypowie).

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.