eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Date: Tue, 06 May 2014 09:53:18 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 91
    Message-ID: <lka4d6$i9o$1@speranza.aioe.org>
    References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org> <lka246$1846$1@adenine.netfront.net>
    NNTP-Posting-Host: 7luQdQMLRCyBcW0sjjxefg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 140505-1, 2014-05-05), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602311
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-06 09:14, mm pisze:
    > Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z
    > wybojami.
    >

    Ja wysłałem pismo takie jak poniżej listem zwykłym. Doszło, w końcu po
    miesiącu przysłali jakąś kartkę z której wynikało, że cudem jakimś dotarło.

    Żona analogiczne pismo złożyła w pierwszym lepszym oddziale. Wymagało to
    małej kłótni - bo pani zamiast podstemplować je datownikiem że wpłynęło,
    zaczęła grzebać w komputerze przygotowując formularz wypowiedzenia umowy.

    Musiałem ją zresetować, tłumacząc w prostych słowach żeby się nie
    męczyła, bo ja i tak wypowiedzenia nie podpiszę, bo umowy nie
    wypowiadam, tylko się nie zgadzam ze zmianami.

    Po stwierdzeniu, że jedyne czego od niej oczekuję to dwóch stempli,
    machnęła ręką i przyjęła.

    A Polbank się ze mną nie kontaktował i nie proponował żadnej ugody i
    zniżki w opłatach. Nie to że mi zależy, ale badam ich determinację.

    Marvin



    Warszawa, 24.04.2014 r.


    Imię i nazwisko


    Raiffeisen Bank Polska S.A.
    Wydział Relacji z Klientami i Reklamacji
    ul. Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa

    Szanowni Państwo,

    W związku z nadchodzącymi w maju zmianami regulaminu dotyczącego kart
    kredytowych, a w szczególności z nową taryfą opłat i prowizji uprzejmie
    informuję, że nie akceptuję nowego kształtu regulaminu.

    W związku z tym proszę o rozwiązanie wiążącej mnie z bankiem umowy
    dotyczącej karty Mastercard o numerze 5160 xxxxxxsxxxx w przeddzień
    wejścia w życie nowych zasad.

    Jednocześnie po rozwiązaniu umowy, na podstawie Ustawy o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883)
    art. 32 ust. 1 pkt 8 wnoszę sprzeciw wobec przetwarzania moich danych
    osobowych w celach marketingowych (w tym marketingu własnego) oraz wobec
    przekazywania tych danych innemu administratorowi danych i o wykreślenie
    moich danych z systemów bankowych.

    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997
    r. (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 33 proszę o pisemną informację
    dotyczącą danych, o których mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 1-5a. Pisemne
    informacje mają być przekazane na adres pocztowy do korespondencji w
    terminie przewidzianym w ustawie.

    Jednocześnie po rozwiązaniu umowy, na podstawie przepisów Ustawy z dnia
    18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144,
    poz. 1204 z 2002 r.) cofam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych
    drogą elektroniczną.


    Z poważaniem



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1