  • Data: 2003-01-21 11:22:45
    Temat: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BANKOWI A ZALEŻY NA NOWYCH KREDYTOBIORCACH (konkurencja) a ze
    starych chce jak
    > najwięcej ściągnąc kasy. Ludzie nie dajcie sie.

    Dobrze - teraz przeanalizuj:
    a) kredyty w koncie osobistym mBanku i jego konkurencyjnosc wzgledem
    tych konkurenyjnych bankow
    b) kredyty w Planach Finansowych Multibanku
    c) Czy moge splacic wczesniej dany kredyt w Multibanku i mBanku bez
    ponoszenia jakis dodatkowych, wiekszych oplat
    d) osobiscie uwazam, ze stawki powinny byc konkurencyjne, a jak to
    sobie bank zapisal to mnie g. obchodzi. Zauwaz - PKO BP nieby
    powiazal - a jednak wszystko i tak zalezy od zarzadu - nie ma nigdzie
    obowiazku obnizenia dotychczasowym kredytobiorcom stopy oprocentowania
    (a pamietasz Alicje?)
    I tak samo parametr zmiennosci moze byc "promocyjny" dla nowych
    klientow i staly dla starych.

    Jednym slowem piszesz, ze nasza niewiedza jest pelna, a nie widzisz
    haczykow w swojej pelnej wiedzy.

    Analize mozemy zrobic - nie jest ona moze dlugookresowa - ale sprawdz
    plany w Multibanku - czy obnizano, jak obnizano - czy byl to
    konkurencyjny kredyt.

    Zapisy zapisami - a kruczki w umowach rzadza.
    P.S. Jaki jest ten parametr zmiennosci w PKO BP - bo zalacznka jakos
    mi sie nie udalo odnalezc z nim?