  • Data: 2003-01-23 07:36:40
    Temat: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz" <g...@W...pl> wrote in message
    news:b0me0c$d2v$1@wejherowo-TPNet-1.who.vectranet.pl
    > Pokaż mi, laikowi w czym ten hipoteczny kredyt długoterminowy jest lepszy
    od kredytu w KB.
    > Tylko nie bajdurz mi tu o kanałach dostępu i możliwości sprawdzenia
    zadłużenia w każdej
    > chwili. Nie jestem aż taki ciekawy, coby to robić codziennie. ;-)

    Grzesiu, zrozum plizzzzzzz! :-) NIE WEZMĘ kredytu w PKO BP - po prostu. Tak
    jak niektórzy reagują alergicznie na Multi, tak ja reaguję alergicznie na
    PKO BP. Co do KB - też bym się chyba nie zdecydował bo nigdy nie miałem z
    tym bankiem do czynienia i nie chciałbym ryzykować z tak dużym kredytem.
    MutliPlan ma przede wszystkim dużą zaletę, którą jest offset.
    Poza tym podstawowe pytanie - czy tylko w mPlanie czy też w MultiPlanie są
    takie zapisy o oprocentowaniu?

    K. Kowalski