eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora. › Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
  • Data: 2010-07-12 18:33:46
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Broń boże, zależy mi tylko i wyłącznie na wrodzonej złośliwości i
    > podkurwienie zawodnika do czerwoności, co by się jako białko poczuł jak
    > ja czułem się w tamtym momencie.

    Skup się: W jaki sposób to, że zamkniesz konto kogokolwiek, w tym
    wspomnianego osobnika, choćby lekko dotknie, o białkach itepe nie
    wspominając? Jakby do mnie upierdliwy kursant przyszedł wypisać się z
    kursu, to bym się ucieszył głównie, a nie podcośtamał do czerwoności.
    Jakbyś był strategiczny klient, to może i by się gość zmartwił.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek