  • Data: 2011-06-10 22:35:26
    Temat: Re: Y mBank zmusza do placenia karta?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Rzetelny Solidny"
    > 8...@v...goo
    glegroups.com

    > : He he, a te teksty wiszace w Zabce czy cus: "platnosc karta
    > : TYLKO powyzej 15 zlotych"?
    > : Ilez razy zmusilo to klientow do rezygnacji z zakupu!
    >
    > Nie wiem, ile razy -- ale w Lidlu już można płacić dowolnie mało.
    > W Carrefourze za każde rozpoczęte 3 dychy można dostać 5% keszbeku
    > przy płaceniu Impresjonistycznym plastykiem. :) Ale co w Lidlu czy
    > w Żabce można kupić za 15 złotych? :) Ileż to sezamków (po 1.29 za
    > 12 listków) czy innych owoców po 2 złote za kilogram trzeba kupić,
    > aby przekroczyć taki próg nadziei? :)

    W Rossmannie (przynajmniej tym białostockim) był kiedyś limit 20 zł,
    później 10 zł, a niedawno, gdy kupowałem mydło za niecałe dwa złote i
    chciałem rozmienić 50 zł wręczając kobiecie banknot, bo naprawdę nie
    miałem drobnych, to odpowiedziała mi, że niestety, banknotu nie
    przyjmie. Zapytałem więc, czy mogę zapłacić kartą, bo zdaje się, że mają
    limity i w ogóle, czy będzie się opłacało im na taką małą kwotę
    autoryzować transakcję. Ale pieniądz, jest pieniądz. Kasjerka kartę
    wzięła, za mydło zapłaciłem, paragon wydała. Ze swojej kieszeni nie
    płaci za autoryzację.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/