  • Data: 2009-01-11 22:11:08
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gkdbg3$e0p$1@news3.onet...

    > Ale w czym karta złota/platynowa/czarna jest prestiżowa ? Większość ludzi
    > się na tym nie zna. Pani w kasie w markecie można najbardziej zaimponować
    > złotą kartą (ciężko określić co lepsze czy złoto czy platyna

    Nie tylko w super i hipermarketach sie uzywa kart. Sa nawet osoby, ktore w
    takich sklepach zakupow nie robia.

    > jeśli ktoś się na tym nie zna, sama platyna wygląda zupełnie tak samo jak
    > karta srebrna). Karty czarne są w Polsce zupełnie nierozpoznawalne.

    Jak pojdziesz do dobrej knajpy lub odpowiedniego sklepu to na pewno
    sprzedawca rozpozna karte bez problemu.

    > Tak czy inaczej : cały ten prestiż jest wysoce umowny, bo mało kto się na
    > tym zna, a kryteria wydawania kart prestiżowych są teraz żadne i może je
    > mieć każdy. IMO

    Za karte prestizowa jest uznawana np. DC. Chyba nie tak latwo ja uzyskac o
    ile sie nie pracuje w odpowiedniej firmie lub nie ma dochodow znacznie
    powyzej przecietnych.

    MK