  • Data: 2009-01-11 22:23:43
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Jak pojdziesz do dobrej knajpy lub odpowiedniego sklepu to na pewno
    > sprzedawca rozpozna karte bez problemu.

    A ile jest takich miejsc ? I co z tego de facto wynika ? W knajpach
    najbardziej się cieszą jak dostają napiwek płatny gotówką.

    Poza tym ja znałem tylko jedno miejsce, w którym dziwnie się patrzono
    jak ktoś płacił kartą zwykłą ale miejsce to już zbankrutowało :)

    > Za karte prestizowa jest uznawana np. DC. Chyba nie tak latwo ja uzyskac
    > o ile sie nie pracuje w odpowiedniej firmie lub nie ma dochodow znacznie
    > powyzej przecietnych.

    Z moich znajomych jeden ma DC, którym kiedyś nijak nie mógł zapłacić w
    knajpie (a podobno miało się dać). Faktycznie wyszło strasznie
    prestiżowo, zwłaszcza że innej karty nie miał, a gotówki miał za mało i
    musiał dzwonić po "pomoc".
    Ja miałem podobnie z AmExem, na szczęcie miałem inna kartę.
    Od tego czasu wszelkim wynalazkom, które nie są VISA/MC na terenie PL
    mówię zdecydowanie NIE.

    --
    Mithos