  • Data: 2002-05-23 11:44:44
    Temat: Re: Z forum mBanku o artykule w Rzepie...
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 May 2002 13:08:08 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Wciaz mam niejasne przeczucie ze mRada nie powinna byc strona w takiej
    >dyskusji, ale dowiem sie (postaram) jak sprawa wygladala.

    Jaka by ta odpowiedź nie była, to dobrze by było gdybyś ją przytoczył.
    Nawet jeśli będzie odmowna, to wiele można wywnioskować z formy.
    Przyznam się że ciekawy jestem jak mBank odpowiada na zapytania mRady.

    >A do czego ma sluzyc arbiter?

    Facet powinien się zwrócić do arbitra, masz rację. Ale my tu na grupie
    mamy radę od tego żeby się do niej zwracać.

    Dalej nie odpowiedziałeś na moje pytanie do czego służy rada.
    Może zadam go inaczej. Co zrobiła rada przez ostatnie pół roku?

    >A wogole to wez na wyluzowanie, zaczynasz wchodzic na klasyczna
    >sciezke koszulkowo-kubeczkowa.

    Nigdy nie poruszałem takiego tematu i nie mam zamiaru.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl