-
Data: 2002-05-23 11:45:52
Temat: Re: Z forum mBanku o artykule w Rzepie...
Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał
> Klient stracił kartę i zauwarzył ten fakt dopiero po 2 dniach po czym
zastrzegł
> kartę. Uważam, że w tym wypadku faktyczny problem to ustalenie komu tak
> naprawdę ukradziono pieniądze. Klientowi czy sklepowi (a właściwie
kasjerowi)
> bo przecież nie bankowi.
Dziwne masz wątpliwości .... Na pewno nie sklep !! Na czyim koncie
zablokowano ta kasę ? sklepu ???
> Zdaję sobie sprawę z tego, że utrata 1600 PLN jest
> przykra i to bez względu na to czy przeliczmy tę kwotę na kartony mleka
dla
> głodnych dzieci czy na butelki szampana, ale twierdzę, że ustalenie
właściwego
> winowajcy będzie kosztowało dużo więcej niż wynosi skradziona kwota a
nawet po
> złapaniu złodzieja będzie ona nie do dzyskania. Co najwyżej jako
społeczeństwo
> dołożymy do tego opłaty za przeprowadzenie przewodu sądowego oraz wikt i
> opierunek złodzieja w czasie odbywania kary.
Jasne - otóż mili grupowicze właśnei mamy przyzwolenie na bezkarne bicie,
rabowanie i co tam komu do głowy strzeli !!! Wolność absolutna ... co komu
po karze, skoro to i tak nie wróci stanu sprzed "zbrodni". Człowieku, czyś
Ty się dziś nie wyspał ??? Postaw się w sytuacji okradzionego - i nigdy nie
walcz o swoje absolutnie !!! Weż pod uwagę że przecież narazisz wszystkich
podatników na koszty ....
> Zdaję sobie sprawę, że moje poglądy są niepopularne, ale uważam, że
> korzystając z udogodnień jaki są karty koniecznie trzeba sobie sobie
zdawać
> sprawę z niebezpieczeństw a nieznajomość prawa nie zwalnia z
odpowiedzialności
> i płakanie po fakcie nic nie daje.
O jakiej nieznajomości prawa Ty piszesz ? Klient zgłosił kradzież - co ma
jeszcze zrobić ?? Reszta działań leży po stronie mB ... klient jako osoba
indywidualna nic nie wskóra - nie jest w stanie ustalić szczegółów
transakcji ani też wymóc na kimkolwiek jakichkolwiek dowodów ...
> Jeżeli rozpatrzymy postępowanie mBanku w tym kontekście to wydaje mi się,
że
> postąpił słusznie nie drążąc sprawy zapisu video z kamer w supermarkecie
bo
> tylko oszcędził wszystki zbędnych kosztów a ostatecznie klient i tak nic
by nie
> zyskał.
no comments .... acha - i życzę Ci mimo wszystko aby Cię nigdy podobna
sytuacja nie spotkała ....
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.02 11:44 Krzysiolek
- 23.05.02 11:54 AMRA
- 23.05.02 11:57 Grzegorz
- 23.05.02 12:03 Wojtek Piecek
- 23.05.02 12:18 k...@p...onet.pl
- 23.05.02 12:22 i...@p...onet.pl
- 23.05.02 12:26 Wojtek Piecek
- 23.05.02 12:44 MK
- 23.05.02 13:54 WaSyL
- 23.05.02 10:13 k...@p...onet.pl
- 25.05.02 09:33 Wojtek Frabinski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem