eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność" › Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
    From: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to
    odpowiedzialność"
    Date: Sat, 05 Apr 2008 22:20:01 +0200

    Darek pisze:

    > I to ma zapewnić pełną kontrolę ? A co z atakami man in the middle, dns
    > poisoning itd. Nigdy nie będziesz miał pełnej kontroli...

    > pin masz w głowie nad którą chyba masz kontrolę. Jeśli ci zamontują
    > kamerkę na bankomacie to bank odpowiada za takie przekręty. Oczywiście
    > powinno byc tak jak w USA, że bank w ogóle nie uzależnia akceptacji
    > reklamacji od tego czy był użyty pin czy nie. Tylko w taki sposób mozna
    > zmusić bank aby pomyślał chwilę nad system bezpieczeństwa a nie robił
    > teatr.
> [...]
    Nie znam, nie miałem patch'ow zanim je ms napisal itp., i nie chodzi mi
    o to że jestem zabezpieczony w 100% itp. itd. ale chodzi o to że nie o
    każde włamanie na konto należy obwiniać bank, jeśli wina leży tylko i
    wyłącznie po stronie użytkownika to dlaczego bank ma oddawać pieniądze ?

    Krzysztof Mackiewicz
    gg: 1781586