    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Thu, 4 Feb 2016 17:39:29 +0000 (UTC)
    <n8u482$g55$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Są różne systemy komputerowe.

    Doba ma 1440 minut.

    > Bardzo jasne -- taka peryferyjna pamięć
    > (niemal ekwiwalent dysku) nijak nie jest ROMem.
    >
    > Wiem, co chesz napisać czy powiedzieć, ale nie
    > oznacza to zezwolenia na nazywanie tego czegoś krową. ;)

    Twoj problem.
    Dla mniej najwazniejsza w jezyku jest wartswa komunikacyjna.
    Jak widac - swietnie radzisz sobie z nazewnictwem a jednak komunikacja
    kuleje - moze jednak wazniejszy jest przekaz niz forma o ile nie jest ona
    jakas mocno kontrowersyjna?

    > Nie co? Fatalne błędy białostockich sądów można opisać w ogromnym
    > dziele. :) Tam (w tych sądach) też wszystko wiadome jest -- nie dałem
    > nikomu stosownemu łapówki, więc nie mogłem otrzymać Karty parkingowej!
    > Reguły są proste!

    No własnie. Nie to!

    > A gdzie jest mowa o tej bezzwłoczności?
    > W ustawie znowelizowanej przez sejm obecnej kadencji?
    > Ktoś tu komuś ;) zarzuca problemy chronologiczne.

    Chociazby w orzeczeniu TK...
    Ale to tylko przepychanie sie krucznkami - rozumiem, ze dla Ciebie jest
    naturalne, ze przyjmuje sie najpierw przysiege od sedziów ktorzy zostali
    wybrani później a potem rozkłada ise rece, ze tych wczesniejszych przyjąc
    nie mozna bo jest komplet...
    Cóż...

    > To znaczy? ;)

    To znaczy ze dzisiaj nie jest czwartek...
    Skoro mozna unieważniac to uniewazniajmy.
    I nie przejmujmy sie ze uniewaznienie wyboru sedziów to jest de facto ich
    odwołanie a takiego prawa sejm nie ma. Kto by sie szczegółami
    konstytucyjnymi przejmował...

    > Podeprzyj się cytatem z wiadomej ustawy.
    > Pokaż, gdzie jest tam mowa o bezzwłoczności. :)
    > Motasz z ROMem, motasz z bezzłocznością. Dopiero
    > nowelizacja PiSu wstawia tam termin.

    > Prezes nie orzekał w sprawie tej ustawy właśnie z tego powodu. :)
    > Nie są to brednie. Przyznał się do tego, że jest współautorem.

    Tak, ale nie artykułu ktory został uznany za niekonstytucyjny.
    Wyłączenie zresztą tez było na wyrost tak, zeby nie było zadnego "ale".

    > Co do niezgodności -- Trybunał tak uznał, nie ja. :)
    > Trybunał, którego prezesem nadal był (i jest) Rzepliński -- współautor
    > ustawy.

    > Samochód jest albo sprawny, albo nie jest sprawny.
    > Jeśli ustawa jakoś koliduje z Konstytucją -- nie jest zgodna z
    > Konstytucją. Oczywiście czasami można odrzucić to, co wprowadza
    > problem, aby mieć ustawę zgodna z Konstytucją.

    Bzdura.
    TK nie ogłasza, ze ustawa jest niezgodna z konstytucją.
    Ogłasza, ze konkretny artykułustawy jest niezgodny z konkretnym artykułem
    konstytucji.

    > Wg Ciebie nie tylko całe prawo państwowe nie musi być spójne, ale
    > nawet jedna, konkretna ustawa może nie być spójna? Tu zgodna, tam
    > niezgodna z Konstytucją?... ;)

    Tak to własnie działa.

    > Bardzo klarowna. :) Chronologivcznie rzecz ujmując -- sejm wybrał
    > sędziów na stanowiska sędziów. ;) Usiedli ci, którzy siedzieli.
    >

    > Sejm wybrał osoby, nie sędziów. Po wyborze te osoby nie jeszcze są
    > sedziami, ale osobnami wybranymi na sędziów. Aby byli sędziami, muszą
    > złożyć ślubowanie, czego nie uczynili. Jeśłi nie uczynili -- nie są
    > sędziami bez względu na przczynyę braku złożenia ślubowania.

    Nie przejmuj sie ze to co pleciesz stoi w kontrze do tego co twierdza
    wszyscy mi znani konstytucjonalisci...

    > nie jest ważne, czy mama zabroniła Ci otwierania drzwi,
    > czy zgubiłes klucz,
    > czy napadli Cię zbuje...
    >
    > Nie otworzyłeś drzwi (nie spełniłeś warunków) ==> nie mogłeś wejść ==>
    > nie wszedłeś...
    >
    > Ale Ty korzystasz z wybiegu -- wg Ciebie sejm wybrał sędziów, czyli
    > osoby będące już sędziami.

    Nie według mnie! Według KONSTYTUCJONALISTOW. Wszystkich jakich znam.
    PiS nie znalazł ani jednego ktory twierdziłby inaczej.
    Az jestem zbudowany ze nikt sie nie skusił...
    Zdaje sie ze ze specjalistami od samolotów jest podobny problem...

    [ciach bzdety wysnute z nieprawdziwej tezy)

    > Ty zaś jesteś cwaniakiem niskich lotów -- kłamliwie nazywasz sędziami
    > kandydatów na sędziów.

    Wiesz co - jednak PLONK na dłuzej - w takim tonie to sobie gadaj z mamusią
    albo ze swoim lekarzem od nog, głowy, nerek ,oczu i pietnastu innych, do
    ktorych zapewne chodzisz uzalac się nad swoim losem.