  • Data: 2013-07-20 08:36:53
    Temat: Re: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jul 2013 20:01:58 +0200, m wrote:
    > A brak koloru jest lepszy niż brak obrazu :).

    Nie wiem, oczekiwales jakichs fanfarow za odkrycie, ze w wiekszosci
    cyfrowej transmisji jest dlugo ok a potem nic, w przeciwienstwie do analoga
    ktory degraduje się stopniowo? *brawo*.

    I zapytam wprost -- *tylko* brak koloru? Czy tez moze ten obraz jest
    wtedy jeszcze jakos okaleczony? A jak dzwiek? Bo jak zerknieszz tutaj:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pal_channel.svg
    to zobaczysz, ze jak nie ma chromy, to jednak tez z zalozenia jest cos nie tak
    z luminancja...

    > Ale ja nie przyszedłem się skarżyć,

    Ale zainwestuj.

    > tylko zadać kłam twierdzeniu że przy fatalnej jakości sygnału
    > cyfrowego "w analogowym byłyby już dawno same szumy".

    Na razie to sadzisz demagogie i nic więcej:
    Nie ,,fatalnej''. To raz. A ze ,,same szumy'' są w Twoim wariancie
    ,,tylko brak koloru'' nie zmienia faktu, ze nie o AZ TAK cienkim sygnale
    mowimy.

    pozdrawiam,
    --
    Michał