eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy › Re: Zachcia?o mi si? m-banku i teraz nie mog? rozwi?za? umowy
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zachcia?o mi si? m-banku i teraz nie mog? rozwi?za? umowy
    Date: Thu, 31 Mar 2005 19:25:58 GMT

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:v7io419r79duh9jf6j35tq4ttrq8gbsmb2@4ax.com...

    > Czyli jeżeli jednak oświadczenie w imieniu p. Jana Kowalskiego złozył sam
    p.
    > Jan Kowalski, to tylko olejemy go z góry.

    Nie calkiem, umowe mamy pisemna, wiec oswiadczenie powinno byc pisemne.
    Osiwdczenie jest pisemna, ale nie mozna na jego podstawie potwierdzic, ze to
    wlasnie p Kowalski je zlozyl. Informacje o tym, ze zostalo ono wyslane przez
    Kowalskiego otrzymujemy tylko telefonicznie. Zalozmy, ze na rachunku byla
    wygrana w Lotto. Zostalo zlozone pisemne oswiadczenie woli, ale podpis byl
    inny niz na karcie wzorow, pracownik banku zadzwonil pod numer podany przez
    klienta przy zakladaniu rachunku, klient osoba odbierajaca telefon (i
    identyfikujaca sie haslem) potwierdzila, ze to ona zlozyla oswiadczenie
    woli. Rachunek zostal zamkniety, pieniadze przelane na konto wskazane w
    oswiadczeniu woli. Po jakims czasie klient sklada reklamacje, potem kieruje
    sprawe do sadu. Jak myslisz kto wygra?

    Dla ulatwienia dodam, ze Regulamin zawiera nastepujece postanowienia

    § 42.
    1.. Posiadacz rachunku może w każdym czasie wypowiedzieć Umowę lub złożyć
    dyspozycję zamknięcia dowolnego rachunku.
    2.. Termin wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od dnia doręczenia
    wypowiedzenia do mBanku.
    3.. W okresie wypowiedzenia mBank zastrzega karty bankowe wydane do
    rachunku.
    4.. Posiadacz rachunku odpowiada za wszelkie zobowiązania powstałe w
    trakcie obowiązywania Umowy.
    5.. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy musi zostać złożone w formie
    pisemnej.
    Pozdrawiam
    Maciej