eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy › Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "August" <@www.augustowski.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Date: Thu, 31 Mar 2005 21:13:02 +0200
    Organization: www.augustowski.org
    Lines: 24
    Message-ID: <d2hhoc$fl8$1@opal.futuro.pl>
    References: <d2hb3m$vo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: szilo-masq.media4.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1112296019 16040 81.219.224.51 (31 Mar 2005 19:06:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2005 19:06:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342287
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule news:d2hb3m$vo$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz MŁ napisał:

    > Chciałem wymówić umowę i nie mogę, ponieważ stwierdzają, że podpis
    > na wniosku nie zgadza się z tym na umowie (mogłem się podpisać
    > niestarannie, inaczej, rutynowo wypełniając wniosek nie sprawdziłem
    > podpisu w umowie ), OK wypełniam drugi wniosek z dużą starannością
    > zwracając uwagę na podpis. Po miesiącu przychodzi nowe pismo z
    > informacją, że nie zgadza się podpis na wniosku z umową. Dzwonię na
    > infolinię, a gość mi mówi, że nie może mnie połączyć z osobą weryfikującą
    > mój wniosek i trzeba przysłać do nich kolejny wniosek. Ciekawe jak długo
    > jeszcze będą grać ze mną w ping-ponga zaznaczam, że uzyskanie
    > potwierdzenia podpisu notarialnie nie wchodzi w grę, ani przesłanie kopii
    > umowy, ani inny sposób z weryfikacją klienta przez telefon włącznie,
    > tylko podpis i basta (info od pana z infolinii).

    Nie ty pierwszy w ostatnim miesiącu opisujesz taki incydent. Nic tylko
    zebrać się razem z nimi i zacząć bombardować forum mBanku jakie są praktyki.



    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1