eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy › Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    From: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Date: Thu, 31 Mar 2005 21:41:14 +0200

    > Nie ty pierwszy w ostatnim miesiącu opisujesz taki incydent. Nic tylko
    > zebrać się razem z nimi i zacząć bombardować forum mBanku jakie są
    praktyki.

    Tak całkiem poważnie to dobrze, iż mBank przykłada do podpisu taką uwagę.
    Nie wyobrażam sobie co by było, gdyby ktoś w moim imieniu wysłał
    wypowiedzenie i nagle zamknął mi wszystkie rachunki.

    osobiście uważam, że należałoby po prostu udać się np. do księgowości w
    swojej firmie, podstęplują za zgodność z oryginałem podpisu, xero, wysłać
    poleconym i cześć. Skoro można w czyimś imieniu zarejestrować auto na
    przykład jeśli ma się oświadczenie i podpis ze stwierdzzeniem zgodności, to
    i bankowi musi to wystarczyć.