  • Data: 2003-10-30 13:00:52
    Temat: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik l.e:h napisał:

    > ale jednoczesnie chwalac klamie... i te pochwaly jakos tak przypominaja
    > "mowe marketingowa"... i zadaje sobie tyle trudu zeby ten kit wcisnac...

    W czym sklamal?

    Ze "sporo klientów zaczęło dostrzegać zalety tego konta w połączeniu z
    prawie 1700 bankomatów"? Wielokrotnie o tej zalecie tutaj pisano (czesto
    jako jedynej zalecie tego konta - IMHO nieslusznie, bo zalet jest wiecej).

    Ze "chyba zainteresowanie wzrasta"? A cholera wie. Moze maleje? Jesli
    tak i jestes tego pewien, to po prostu go skoryguj.

    Ze "Zajmie im to pewnie jakieś 2 tygodnie"? Pierwsze konto zalozylem w
    tydzien, drugie w 3 tygodnie, srednia sie zgadza. ;-)

    Ze "Sam uzywam konto INTELIGO od poczatku istnienia i jestem bardzo
    zadowolony"? Chyba ma prawo byc zadowolony i o tym pisac.

    Ze "Jesli masz jakieś pytania. Pytaj - służę pomocą."? Nie odpowiedzial
    Ci na jakies pytania?

    Bartol