  • Data: 2003-10-31 23:44:51
    Temat: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Zajmie im
    >istnienia i
    >pomocą.

    >W czym sklamal?
    >
    >Ze "sporo klientów zaczęło dostrzegać zalety tego konta w połączeniu z
    >prawie 1700 bankomatów"? Wielokrotnie o tej zalecie tutaj pisano (czesto
    >jako jedynej zalecie tego konta - IMHO nieslusznie, bo zalet jest wiecej).
    >
    >Ze "chyba zainteresowanie wzrasta"? A cholera wie. Moze maleje? Jesli
    >tak i jestes tego pewien, to po prostu go skoryguj.
    >
    >Ze "Zajmie im to pewnie jakieś 2 tygodnie"? Pierwsze konto zalozylem w
> [...]
    Serdeczne dzięki Ci Bartol za mądre wsparcie. Ani nie jestem pracownikiem tego
    banku ani nie zachwalam ot tak sobie, jak wielu tutaj. Jestem po prostu BARDZO
    ZADOWOLONYM KLIENTEM i UŻYTKOWNIKIEM tego rozwiązania. A jezeli
    napisałem: "pytaj" to jedynie dlatego, że po prostu wiem co piszę i chętnie
    podpowiem zawsze tym, którzy mają jakies wątpliwości lub szukaja jakiegos
    rozwiązania ale jak sam widzisz ludzie tutaj mają czasami dziwne podejście do
    sprawy.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl