  • Data: 2008-05-01 12:36:41
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    news:fvbup6$8fc$1@news.onet.pl...

    > W FFie mam taki efekt znów:

    Ok, jak powiększę czcionki na maksa to u mnie też się rozjeżdża. Tylko
    wiesz, ja używam normalnie (po prostu - loguję się i używam) i nic się nie
    rozłazi - wygląda i działa ok.

    > ale już próba zrobienia Zusu ujawnia dziwne rzeczy:
    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/multi4.png

    To ode mnie - z normalnego systemu (nie demo):

    http://danlis.home.pl/mb-opera.png

    > Więc jak brali go do siebie, to nie wiem po co wygląd zmieniali.

    Pytanie kto wziął od kogo ;)

    > No to po co używasz? :D

    Bo używam citkowej KK i "czasem trzeba"...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|