  • Data: 2008-05-01 17:33:04
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-05-2008 o 19:28:28 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 01 maj 2008 19:23
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <c...@y...go
    oglegroups.com>):

    > e? w Inteligo jest tak samo, tylko że są głupie zdrapki zamiast
    > esesmanów.
    > Generalnie po to są przelewy zdefiniowane, żebym mógł je szybko puszczać.

    > A tak, tego czasami brakuje. Multibank ma takie uzupełnianie?

    Podobno ma. Akurat tamte konta mnie nie interesuja w Multibanku - jestem
    juz w pelni ukontowiony i nie planuje wiecej nawet darmowych - ewentualnie
    mogliby mnie skusic jesli by doplacali comiesiac za korzystanie.

    > No mnie by to wkurzało. Mam zdefiniowane kilkanaście przelewów do miejsc,
    > gdzie często przelewam i jakbym miał je za każdym razem autoryzować
    > esesmanem (a już nie daj Boże w systemie zdrapek Inteligo), to bym dostał
    > kota.

    Ja tam poustawialem zlecenia stale w tym banku skad przelewam, reszta
    przelewow idzie z KK Citi.
    Sporadycznie przelewam cos nowego.