  • Data: 2008-05-01 11:30:01
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-04-30, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No chyba że będzie. Na razie patrzę w ich stronę i musiałbym dobre
    > kilkanaście złociszów płacić.

    Przypadek 1: Zachciałem sobie zmienić dane firmy w mBanku.
    a) Ksero NIP + REGON, wysyłka pocztą, czekanie ~tydzień na reakcję.
    b) Podszedłem do oddziału, pani w 5 minut zaktualizowała dane.

    Przypadek 2: Zmiana limitu konta odnawialnego / karty kredytowej
    a) Dosyłanie dokumentów i czekanie... j/w.
    b) Kredyt uruchomiony w 2 dni (bo nie mogłem podejść drugi raz tego
    samego dnia)

    Przypadek 3: Potrzebne jakieś zaświadczenie (np. o zamknięciu kk),
    bo chcesz np. kredyt hipoteczny i drugi bank tego zażądał
    a) 3 tygodnie, o ile nie zgubią wniosku
    b) na miejscu i od ręki

    Udziel/odwołaj też np. pełnomocnictwa do konta firmowego
    i porównaj czasy

    a) to oczywiście mBank, b) to Multi

    To tak na szybko.
    mBank to generalnie jest fajny, ale dla ludzi, którzy mają dużo czasu
    albo polegają tylko na prostych, standardowych operacjach.

    Multi przy sprawnym oddziale jest dużo lepszy. A jak się jeszcze ma
    Aquariusa, to i dużo łatwiej się wszystko załatwia (doradca).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl