  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Date: 1 May 2008 15:18:15 +0200

    On 2008-05-01, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > I robisz to tak często, że 120zł rocznie warto zapłacić za to?

    W 2007 się przeprowadzałem 3x. Teraz znowu się przeprowadzam. Zmieniam
    biura na większe, rozwijam firmę. Więc owszem - tego rodzaju opieszałość
    jest dla mnie denerwująca.

    Poza tym nie manipuluj. 120 zł rocznie, to masz konto wspólne i dwie
    karty. A opłata za karty jest zwracana przy obrocie bezgotówkowym
    >500 zł. Natomiast przy nowych taryfach, to prowadzenie jest bezpłatne
    przy zasilaniu odpowiednią sumą (zależną od typu konta).

    > No cóż, jeśli potrzebujesz wszystko na już....

    Zazwyczaj tego rodzaju proste kredyty są potrzebne pod wpływem
    okoliczności (np. pojawiła się okazja, ale trzeba zainwestować kasę
    większą niż ma się do dyspozycji). Wtedy szybkość działania jest
    *bardzo* istotna.

    > Możliwe. Ja po prostu używam rachunku samoobsługowo i nie potrzebuję żadnych
    > dodatków ,,na już''. Jak brałem KK to pani przyjechała do mnie do pracy,
    > nie musiałem nigdzie latać. Pewnie -- zajęło to z tydzień, ale mi się nie
    > paliło.

    Właśnie. Toteż napisałem. Niektórym takie ograniczenia nie
    przeszkadzają. Mnie - i owszem. A np. autoryzowane SMSem
    przelewy zdefiniowane są już w mBanku? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl