    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Date: Thu, 01 May 2008 19:16:08 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 01 maj 2008 14:52
    (autor dl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <fvcedo$nb8$1@news.onet.pl>):

    > Skąd Ci się te 120 zł wzięło?

    Ze złego przemnożenia 12x12 :D

    > Poza tym wiesz, wystarczyło kilka przelewów
    > miesięcnzie zrobić i opłata za konto "zwracała się" w ciągu tygodnia w
    > porównaniu do mBanku. Fakt, że ostatnio mBank nie ma opłaty za przelewy,
    > ale Multi za kilka dni będzie miał konta gratis.

    ,,firmowe'' też?

    > Ktoś, kto pracuje (zarabia) i używa konta multi (czyli przelewa tam kasę),
    praktycznie nie
    > zapłaci za konto ani złotówki.

    No z tego co pisaliście, musi być 1500zł wpływów, a to nie jest tak mało.
    Jeśli to liczą sumarycznie, to pół biedy, jak z 1 źródła, to ja nie
    podpadam np. bo mam dochody z kilku źródeł.

    > Ja na to inaczej patrzę (mam konto w obydwu m*bankach, ale w multi
    > główne):
    > te (obecne) 5 zl miesięcznie to żadna kasa w porównaniu do komfortu
    > psychicznego jaki mam, że jak będę musiał coś załatwić, to załatwię.

    No jak mówiłem, mam konto w mBanku prawie od jego początków (prawie, bo jak
    się nie dało zrobić przelewu, to nie miałem, ale jak tylko wprowadzili
    przelewy, to założyłem) i nigdy nie miałem potrzeby latać do marmurka.
    Widocznie żyję spokojniej i mniej na już :D

    > Można i tak - każdy ma indywidualne potrzeby, stąd duża oferta na rynku -
    > i dobrze. Ale skoro w banku a można mieć A, a w banku b za tę sama cenę 0
    > zł można mieć to samo A plus coś jeszcze, to sprawa jest (a miarę ;))
    > prosta...

    No zobaczymy jak będą te za 0zł dostępne. Porównam je wtedy, choć marny
    interfejs oznacza zapewne, że nie skorzystam....

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu