    Date: Wed, 3 May 2006 01:11:11 +0200
    From: anonim <***com@mail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w Multi :)

    on Tue, 02 May 2006 15:10:26 +0200 "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    wrote:

> [...]

    ile płacisz za zamknięcie rachunku???

    > Tak jak myślałem prosto nie będzie.
    > Dziś miałem udać się do Multi po zwrot nadwyżki z konta.
    >
    > Całe szczęście, że odpuściłem sobie, bo czułem że i tak byłby to wyjazd po
    nic.
    > Za to dostałem telefon, że nie zamknęli mi konta, bo w moim przypadku (miałem
    > SFI) termin wypowiedzenia wynosi 14 dni. Co oczywiście nie przeszkodziło im
    > usunąć wszystkich przelewów zdefiniowanych i listy jednorazowych (oczywiście

    musiałeś komuś podpaść ;-) ja dziś w oddziale złożyłem dyspozycję zamknięcia,
    wypowiedzenie 30 dni, KK z miejsca zastrzeżona. przelewy przyszłe są na swoim
    miejscu, listy haseł też.
    stałych zleceń, PZ itp nie było.
    Dla mnie wszystko ok.
    Aha, zleciłem przelew pozostałej kasy na inne konto, ale za miesiąc to tam
    będzie może 3gr odsetek :-)