  • Data: 2013-01-09 16:49:34
    Temat: Re: Zaokrąglenia Re: KK po co?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:50ed8a29$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli, interpretując dalej tokiem Twojego myślenia

    Nie pisałem co myślę, tylko jak to się teraz liczy.

    - jeśli podatek
    > wyniesie 0.001 tysiąca zł, to zapłacić należy tysiąc zł?

    Nie bo stosowane jest "zaokrąglanie" (celowo w uszach) w górę do pełnego
    grosza.

    > Widzisz gdzieś istotną różnicę?

    Nie wiem jakim aktem prawnym to wprowadzono, ale jedyna różnica jest w
    jednym, czy kilku słowach tego aktu (typu "pełnego grosza" a "pełnego
    1kPLN").
    Dla wyniku obliczeń istotna, dla sensu logicznego nie istotna.
    P.G.