  • Data: 2005-12-28 10:31:24
    Temat: Re: Zapomniałam zamknąć konto - grożą mi sądem
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 09:19:50 +0000 (UTC), Zuzaczek napisał(a):

    > "W razie gdy umowa rachunku oszczędnościowego nie stanowi inaczej, ulega ona
    > rozwiązaniu, jeżeli w ciągu 5 lat nie dokonano na rachunku żadnych obrotów
    > poza okresowym dopisywaniem odsetek, a stan środków na rachunku nie
    > przekracza kwoty minimalnej ustalonej w umowie."

    Jesli faktycznie ten okres został skrócony do 2 lat, to:
    a) czy był w umowie zapis o minimalnej ilości środków?
    b) jeśli tak, to umowa jest pewnie rozwiązana, ale dług pozostał i odsetki
    lecą i sądem straszyć mogą

    IMHO pójść, pogadać, popisać pisma, podzwonić i powinni się zgodzić na
    raty. Im zależy na ściągnięciu długu, a nie na sądach i sprawach.
    Najważniejsze to pokazywać, że jest chęć spłaty.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl