  • Data: 2005-12-28 20:55:24
    Temat: Re: Zapomniałam zamknąć konto - grożą mi sądem
    Od: "Tytus" <S...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilka lat temu miałam otwarte konto w BPH. Przestałam go używać prawie 3
    > lata
    > temu.

    Idz do tego oddzialu, popros o rozmowe z naczelnikiem.dyrektorem (nie wiem
    jak to wyglada - sprawdzisz na tablicy informacyjnej), powiedz ze jestes
    zupelnie zaskoczona sytuacja, bo 3 lata temu prosilas "dysponentke" o
    zamkniecie rachunku i bylas przez caly ten czas przekonana ze to sie
    rzeczywiscie stalo...

    Mialem analogiczna sytuacje w BPH. Podzialalo natychmiast...