  • Data: 2006-01-02 22:54:15
    Temat: Re: Zapomniałam zamknąć konto - grożą mi sądem
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-12-30 13:26, osobnik l.b stwierdził, iż:

    > Tak, co oznacza "prowadzenie"?

    Umożliwieniem korzystania z konta (realizowania operacji)? O tym można
    zapewne podyskutować, ale za zapominalstwo się płaci. Wystarczyło
    przecież iść i zamknąć to konto i problemów z opłatami by nie było.

    > Nie tylko, bank pozycza od ciebie pieniadze na obracanie nimi - tak?

    Jakie te pieniądze są? Masz na myśli tych kilkaset zł, jakie otrzymuje
    ogrom Polaków?

    > Umowa, umowa, a zycie zyciem, nie jestemy komputerami gdzie jest napisane
    > "jesli punkt A nie spelnia warunku przejdz do punktu B itp" a jedynie
    > ludzmi -ma to dla ciebie jakies roznice?

    A to wiele wyjaśnia. Umowa umową, heh :)))) Przy kredytach, jak ich nie
    spłacasz, i przychodzi do Ciebie smutny Pan z windykacji też mu powiesz
    "umowa umową, a życie życiem"?:))

    > Jak mniewam ty tez nie wiesz, wiec raczej nie pobiera sie takich oplat poza
    > Polska.

    Czy ktoś poza mną czyta ten wątek? Dla przykładu podam Ci sąsiedzkie
    Czechy.
    Jeśli nawet się nie pobiera opłat, to istnieje coś takiego jak minimalny
    depozyt, albo minimalna miesięczna wpłata. Coś za coś. W Polsce Citi też
    zwalnia z opłat za prowadzenie, pod warunkiem zdeponowania odpowiednich
    środków. Da się? Da, tylko to też musi z czegoś wynikać.

    > ano tu: "Oczywiście. Dochodzenie należnych opłat jest naganne. Wszystko
    > powinno
    > być za darmo ;)"

    I właśnie po to zdanie kończyłem emotikonką ";)"

    > No wlasnie, bank zarabia dzieki wpalcanym tam kasie przez ludzi - bo bank
    > niczego innego nie wytwarza, a zarabianie podwojne, raz poprzez porzyczone
    > srodki od ludzi a dwa skubiac ludzi na oplaty za prowadzenie to juz niezla
    > lichwa!

    Jakimi pieniędzmi? Zobacz, ile zarabia przeciętny Polak.

    > Niestety tak! Chocbys niemiem jaks sie wydymal i pompowal to nie zmienisz
    > faktu, ze wiekszosc z bankow na siwecie nalezy do UK a zwlaszcza te
    > najwieksze!

    No i jaki z tego morał? Weź pod uwagę różnicę zarobków pomiędzy Twoją
    Wielką Brytanią a Polską, wiesz o co chodzi?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl