eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w Polbanku...Re: Zasłyszane w Polbanku...
  • Data: 2009-01-16 14:29:31
    Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
    > cierpliwie wszystko tłumaczy...
    > Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
    > Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
    > Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
    > godzinę i nic!".
    > Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    > konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
    >
    dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
    oczekiwania.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło,
    i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1