eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w Polbanku...Re: Zasłyszane w Polbanku...
  • Data: 2009-01-16 15:06:01
    Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    >
    >> W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
    >> cierpliwie wszystko tłumaczy...
    >> Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
    >> Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
    >> Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
    >> godzinę i nic!".
    >> Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    >> konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
    >>
    > dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
    > oczekiwania.

    Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
    minutach, więc ok.

    Śmiać mi się chciało z wyjaśnień konsultanta w oddziale :)

    --
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1