  • Data: 2017-01-27 21:00:47
    Temat: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2017-01-26 o 21:49, RobertS pisze:

    > każdy bank udzielił setki tysięcy kredytów, monitorują to automaty, tak
    > długo jak raty są spłacane nikt się tym nie będzie interesował chociaż
    > bank może badać zdolność kredytową w całym okresie umowy; przeczytajcie
    > umowy kredytowe i regulaminy kredytów
    >
    > MOŻE ale oczywiście robi to jedynie w określonych przypadkach

    Regulamin, regulaminem a zycie zyciem. Pewnie jakby zaczely sie jakies
    klopoty ze splata to bank by sie zainteresowal. To tak przy okazji
    utwierdza mnie w przekonaniu zeby brac kredyty na dlugi okresy zeby rata
    byla jak najmniejsza z mozliwoscia darmowej nadplaty i sobie je
    nadplacac jezeli mamy pieniadze. Bank sie nami nie interesuje dopoki
    splacamy. Ale jak bedziemy mieli klopty i bedziemy chcieli wydluzyc
    splate to moga sie zaczac schody bo w razie chocby przejsciowych
    problemow moze sie okazac ze juz nie mamy zdolnosci kredytowej w
    momencie checi wydluzenia splaty kredytu/pozyczki...

    > co do zasady należy bank informować o każdej zmianie sytuacji
    > finansowej, inna kwestia kto to tak naprawdę robi...

    Podejrzewam ze praktycznie nikt a bank nawet nie ma na to procedur czego
    dowodzi wpis Kamila Joncy z watku.