  • Data: 2010-07-12 18:02:00
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wykrakałeś, do dzisiaj nie doszła. Zadzwoniłem i okazało się, że
    > wnioskolinka zaznaczyła, że ze zdjęciem i se będę czekał do sierpnia na
    > kartę.

    Wykrakałeś podwójnie. Chociaż 1 lipca zapewniali, że alles klar:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/783300800_
    2010-07-01_16-48-22.mp3

    to dzisiaj przysłali:

    Procesowanie Twojego wniosku o kartę kredytową ze zdjęciem numer
    BCS054726158 zostało wstrzymane, ponieważ oczekujemy na Twoje zdjęcie.

    Co głupsze, nie można im wysłać zdjęcia elektronicznego, tylko chcą
    koniecznie papierowe. A że zdjęcia nie chciałem, nie mam zamiaru płacić
    za jego wydrukowanie i przesyłkę. Więc niech sobie wsadzą tę kartę w rowek.

    Napisałem im co o tym myślę, to odpisali standardowo, że mejem nie da
    rady. Oczywiście odesłali mi tą mp3 w załączniku, żebym więcej zapłacił
    za połączenie z internetem. Kuźwa nawet poczty nie potrafią obsługiwać.
    Kto tam pracuje?

    Swoją szosą, co to za słowo ,,procesowanie''? Mi się to z sądem kojarzy :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek