eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZlodziejska prowizja - czy mam szanse ?Re: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
  • Data: 2003-02-27 11:41:30
    Temat: Re: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
    Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Uwaga - dlugie
    >
    >
    > Witam,
    >
    > Sytuacja przedstawia sie tak : jestem klientem m(afia)Bank'u juz od 2 lat.
    Jak
    > do tej pory karty do rachunku Emax i Ekonto wydawali bezplatnie. Z banku
    > korzystam od czasu do czasu i nie sprawdzam co pisza na swoich stronach. Ze
    nie
    > lubie reklam to w bookmarkach mam zapisana strone do logowania a w telefonie
    > tak zaprogramowany numer zeby od razu laczylo z operatorem. Karty Visa
    Electron
    > koncza sie 03/03 wiec myslalem ze w tym roku tez bedzie za free ale sie
    > przejechalem bo mBank wymyslil sobie w zeszlym roku ze walna oplate 36zl (tak
    > zeby wyszlo nawet wiecej niz gdyby obie byly po 15zl) i zalatwia wszystkich
    > co sie na czas nie zorientuja (zwlaszcza ze wydaja karte na 45 dni wczesniej).
    > Jezeli przyjac te 45 dni to nowa karte, a raczej prowizje powinni zakasowac
    juz
    > 14 lutego jednakze tak sie nie stalo. 16 lutego dzwonie i na mLinii skladam
    > reklamacje ze nie chce karty z uzasadnieniem ze od 2 lat nie korzystalem ani
    z
    > Emax ani z Electrona do niej. Reklamacja przyjeta. 18 lutego dzwonia aby mnie
    > poinformowac ze rozpatrzyli negatywnie i ze byla informacja o zmianie w
    cenniku
    > i ze karta jest wydawana na 45 dni wczesniej w Visie i ze nie cofna mi
    > prowizji. 19 lutego na rachunku pojawia sie saldo ujemne na 36zl.
    > Pytanie moje jest takie : "czy ja jestem w dupe bity zgodnie z regulami gry ?"
    > Mnie sie wydaje ze Visa sie nie pospieszyla tak bardzo i 14 lutego a moze i
    > nawet 17tego karta nie byla jeszcze gotowa. Zatem wystarczylo ze mBank by
    > przedzwonil i powiedzial ze nie chca tej karty. Druga sprawa dotyczy tego ze
    > nie wiem czemu ale oni nie sa po mojej stronie i zalezy im na tym aby ta
    > prowizje pomimo wszystkiego sciagnac. Pisze to gdyz mialem podobna sytuacje u
    > konkurencji i pomimo tego ze karta juz czekala w oddziale, rozpatrzono
    > reklamacje pozytywnie i cofnieto prowizje i karte. Trzecia najwazniejsza
    > sprawa: niech ktos mi poda punkt umowy, regulaminu lub artykul prawny gdzie
    > zobowiazany jestem do regularnego zagladania na ich strone internetowa badz
    > wysluchiwania wszystkiego pod mLinia. Jest napisane ze cennik jest "dostepny"
    w
    > internecie ale nie oznacza to przymusu korzystania z tego. Zmiany cennika
    > powinny wg. mnie zostac rozeslane do klientow poczta, wydrukowane na lamach
    > prasy ogolnokrajowej (ogloszenie platne) albo powinna sie pokazac ramka z
    > informacja zaraz po zalogowaniu na konto.
    > Czy sa jakies realne szanse zeby nie zaplacic tej zlodziejskiej prowizji ?
    >
    > korespondecje na priv prosze kierowac pod : j...@o...pl
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Nie sadze

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1