  • Data: 2007-08-09 14:43:13
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Przeciwnie, wlasnie to robisz. Z tym ze albo jestes zbyt mlody
    > i PRLu praktycznie nie znales, albo to jakies klopoty z pamiecia.
    > Jest jeszcze taka opcja ze mieszkales na wsi i widziales wszystko
    > tylko z jednej strony - przyznaje, kiedys cale spoleczenstwo
    > pracowalo na m.in. rolnikow i teraz oni za tym tesknia (inna
    > sprawa, ze wciaz pozostali do nich sporo doplacaja).

    > No jasne ze nie, Einsteinie. Ale akurat polityka monetarna po
    > 89 roku (wraz ze wszystkimi skutkami) byla nieporownywalnie lepsza
    > niz przed 89 rokiem. Za to kurki (takie grzyby w lesie) byly
> [...]

    Nie pomyślałem o "wiejskim" punkcie widzenia.
    Patrzyłem z pozycji kogoś, kto mieszkał w "górniczym" mieście
    nie należąc do kasty "robotników wielkoprzemysłowych"

    osobne sklepy dla partyjnych
    osobne sklepy dla mundurowych
    osobne sklepy dla górników
    osobne sklepy dla tych co mieli dochody z zagranicy (pewex)
    sklepy dla pozostałej hołoty

    osobne pule mieszkań jak powyżej

    osobne pule samochodów jak powyżej

    społeczeństwo kastowe w pigułce.