  • Data: 2007-08-09 14:58:58
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Franczak pisze:

    > Nie pomyślałem o "wiejskim" punkcie widzenia.
    > Patrzyłem z pozycji kogoś, kto mieszkał w "górniczym" mieście
    > nie należąc do kasty "robotników wielkoprzemysłowych"
    >
    > osobne sklepy dla partyjnych
    > osobne sklepy dla mundurowych
    > osobne sklepy dla górników
    > osobne sklepy dla tych co mieli dochody z zagranicy (pewex)
    > sklepy dla pozostałej hołoty
    >
    > osobne pule mieszkań jak powyżej
    >
    > osobne pule samochodów jak powyżej
    >
    > społeczeństwo kastowe w pigułce.
    >
    > Rafał

    BTW Oprócz hipotezy "wiejskiej" i "śląskiej", jest jeszcze "wojskowa".
    Taki na przykład Modlin był do końca lat osiemdziesiątych praktycznie
    zamkniętym miastem ze sklepami, usługami itp. Mam tam rodzinę i oni też
    się otrząsnąć nie mogą: było tak pięknie i dostatnio, a teraz
    bezrobocie, bieda i uczennice z podstawówki sprzedają się niedobitkom
    garnizonu (bo wojska też już prawie nie ma).

    Ale Panowie, pomijając wszelkie teorie, mam nieprzeparte wrażenie, że ma
    tu miejsce zwykłe dokarmianie trolla, któremu nawet nie chce się
    sprawdzić jakie opłaty są w bankach, a zamiast tego podsuwa nam kawałki
    z archiwalnych wydań "Notatnika agitatora".

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****