eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartąRe: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "SP9LWH" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Date: Thu, 15 Jan 2004 18:58:15 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 25
    Sender: j...@p...onet.pl@pm85.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <bu6kb5$qls$1@news.onet.pl>
    References: <1...@e...icnet> <bu5gs5$pih$1@taurus.webcorp.pl>
    <1...@e...icnet>
    Reply-To: "SP9LWH" <s...@p...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm85.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1074189477 27324 217.99.66.85 (15 Jan 2004 17:57:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Jan 2004 17:57:57 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278152
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1074156722.864944@e61.icnet...
    > Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i chce
    > pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!

    A gdzie jest napisane, że obdarowany ma prawo do zwrotu pieniędzy ????
    Najwyżej mając paragon, rachunek mogą mu wymienić wadliwy egzemplarz towaru.

    > Szkoda że się tak nie troszczą przyjmując zaplatę za towar (bez problemu
    > płacę kartą męża).

    Jeśli on stoi obok Ciebie, to w porządku.
    Jeśli zaś kiedyś Go przy Tobie nie będzie, a kasjerka będzie skrupulatna, to
    nie lamentuj, gdy Jego karta z Twoich rąk zostanie zniszczona, a Ty spędzisz
    długie godziny na zapleczu, albo w jakimś komisariacie. Jak będziesz się
    zbytnio buntować, ochrona może nie wytrzymać nerwowo i "zadbać" o interes
    właściciela karty.:-(
    Nie daj się zaskoczyć, bądź czujna:-)

    Na razie Twój problem wynika z niewiedzy, z "nie przeczytania instrukcji
    obsługi kart bankowych".
    Masz rację: "tak jest zawsze". Czemu? - przedpiścy wyjaśnili


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1