eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartąRe: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Date: Fri, 16 Jan 2004 06:51:11 +0100
    Organization: Ye 'Ol Disorganized NNTPCache groupie
    Lines: 31
    Message-ID: <1...@e...icnet>
    References: <1...@e...icnet> <bu5gs5$pih$1@taurus.webcorp.pl>
    <1...@e...icnet> <bu6kb5$qls$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e61.icnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1074232588 16850 212.160.220.64 (16 Jan 2004 05:56:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jan 2004 05:56:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Cache-Post-Path: e61.icnet!u...@i...ic.hcp.icnet
    X-Cache: nntpcache 2.3.3 (see http://www.nntpcache.org/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278192
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i
    chce
    > > pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!
    >
    > A gdzie jest napisane, że obdarowany ma prawo do zwrotu pieniędzy ????
    > Najwyżej mając paragon, rachunek mogą mu wymienić wadliwy egzemplarz
    towaru.

    Bardzo chetnie bym wymienila , ale niestety nie bylo takiego towaru, a w
    regulaminie MM jest wyrazny zapis ze mam
    7 dni na spradzenie towaru i jesli jest niesprawny to moge go oddac !! I
    tego nie kwestionowali tylko
    narazili nas na koszty, bo musielismy do nich sie fatygowac 2 razy bo
    wymyslali ze zrotem pieniedzy.
    Wlasnie sprawdzilam inne sklepy i dowiedzialam sie ze nie ma znaczenia na
    jaka karte zwroca kase i nie jest
    u nich konieczne fatygowania sie tej samej osoby z ta sama karta co
    dokonywala zakupu.

    >
    > Na razie Twój problem wynika z niewiedzy, z "nie przeczytania instrukcji
    > obsługi kart bankowych".

    Byc moze - dlatego zadalam tu to pytanie, zeby byc swiadoma ze pozostale
    sytuacje z ktorymi mialam do czynienie
    i innych sklepach, w ktorych nie robiono problemu ze zrotem kasy byly
    niezgodne z regulaminem "obslugi kart bankowych"!




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1