  • Data: 2010-08-25 21:39:38
    Temat: Re: Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Widze tak po tej mapce z Filmiku od Charliego, że Hazarowie to chyba to
    > chyba to samo co Ashkenazi.
    > Czy się mylę ?. Fatso naprowadź....

    * Charlie Delta to przyglup, Swinski Ryj, osobnik niezdolny do
    racjonalnego myslenia. Zapewne geny chazarskie
    co sie wyrodzily w chowie wsobnym.

    * Endriu, ty mylisz lud Hazara, stary szczep indo-europejski
    pomieszkujacy obrzeza Persji i Afganistanu z Chazarami
    aka Zydami ashkenazyjskimi.

    *Chazarzy to Narod Wybrany, byc moze nie przez Jahwe bo co to za
    wyroznienie byc zaganianym do gazu w ilosci
    liczacej miliony. Wybrancy losu bo oni faktycznie dominuja w ilosci
    Nagrod Nobla, w finansach i mediach.

    * Dlaczego tak sie dzieje? Sekret ukryty jest w genach. Geny
    geniuszu(vide Hitler, Stalin, Wojtyla) kontra geny samozniszczenia.
    Ja np za mlodu namietnie grywalem w szachy z przyjacielem(pol-zyd, mial
    wujka Hilarego Minca, tego od bierutowskiej ekonomii. Mnie po chazarsku
    zdradzil
    w 1968r, juz sie nie koleguje). Otoz ja bylem w stanie myslec na 3
    ruchy szachowe naprzod gdy sie wysililem, pol-Chazar Pawelek na 5 ruchow.
    Prawdziwy mistrz co najmniej na 7 ruchow naprzod gdy jest w slabej
    formie a tak na ogol na 13 ruchow naprzod. To jest juz znamie geniuszu.
    Nic w tym z hokus-pokus, czary mary ale czysta neuro-fizjologia. Moja
    Mondrusia, ktora sie zawodowo para mordowaniem szczurow w labie
    i pozniej im gmera w mozgu, wyjasnilaby to lepiej. Chodzi tu o
    genetycznie uwarunkowana zdolnosc wyzszej funkcji w komorkach nerwowych.
    Cos w rodzaju dopalacza: uda sie to umysl chodzi na wysokich obrotach
    niczym startujacy odrzutowiec. Natura przedobrzy to mamy wowczas
    owe choroby spichrzeniowe co zabijaja co jedynie Chazarow.

    * Wbrew temu co sobie myslec moze przyglup Charlie, w Polsce praktycznie
    Zydow nie ma. Radzilbym tez red.Michalkiewiczowi, ktorego
    proze powazam aby tez nieco przejrzal na oczy. Jeden Michnik + paru
    kolesiow z sitwy nie robia tu jakosciowej roznicy. Jest natomiast
    ogromny genetic pool chazarski osadzony w genach ludzi tego
    Priwislanskiego Kraju. Zaczne od siebie: jestem muzykalny, mam wyz\sza
    zdolnosc jezykowa
    a na studia na WAM przyjeto mnie w 1965r z druga lokata(na ok 1700
    zdajacych). Genetycznie Wiking a wlasciwie Wareg czyli taki Norman co
    na Wschod
    zabladzil. Moj starszy syn cierpi na Chorobe Wikingow od niedawna co
    jeszcze owe testy potwierdza. No wiec jak to mozliwe, ze calkiem
    zrecznie sie
    przesliznalem przez zycie nawet niedawno w dupe ostro kopany(oddaje
    wlasnie z wzajemnoscia). Mysle, ze tutaj mozna by znalezc wyjasnienie:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Robakrodzinka.jpg

    Owa smutna dama o owalnej twarzy i czarnych wlosach to moja rodzona
    babka nieco ponad 100 lat temu w Charkowie. Szlachcianka herbowa oczywiscie
    bo jakze inaczej mogla by wyjsc za maz za tego bystrego carskiego
    podpulkownika- lekarza? Tak jednak na oko zadna z niej Swinska Ryjowka,
    zapewne
    genetycznie Chazarka.

    Tak wiec mam chyba racje gloszac wszem wokolo: Jestem Honorowym Zydem i
    dumny jestem z tego!

    fatso