  • Data: 2010-08-27 07:00:30
    Temat: Re: Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak wiec mam chyba racje gloszac wszem wokolo: Jestem Honorowym Zydem i
    > dumny jestem z tego!

    Dobrze juz dobrze niech ci bedzie, ewidentnie "gruby" zyd z ciebie a na
    dodatek wiking :). Ale odbiegajac od genetycznych zagadnien, a wracajac do
    tematyki gieldowej (jaka powinna dominaowac na naszym forum) jak tam akcje
    twojej kopalni Fatso, które swego czasu na pysk lecialy zamiast rosnac. Czy
    twój zydowsko-narodowo-wybranczy hazarski geniusz dopomóg jakos i akcje w/w
    kopalni odbily sie od dna ?. Czy zarobiles na nich jaki milon funtów,
    tudziez przynajmniej ze 30% w ciagu dwóch tygodzni, tak jak ostatnio Pan
    Jerzy Olszewski na akcjach Boryszewa ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/