  • Data: 2010-08-29 00:18:26
    Temat: Re: Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Dobrze juz dobrze niech ci bedzie, ewidentnie "gruby" zyd z ciebie a na
    > dodatek wiking :). Ale odbiegajac od genetycznych zagadnien, a wracajac do
    > tematyki gieldowej (jaka powinna dominaowac na naszym forum) jak tam akcje
    > twojej kopalni Fatso, które swego czasu na pysk lecialy zamiast rosnac. Czy
    > twój zydowsko-narodowo-wybranczy hazarski geniusz dopomóg jakos i akcje w/w
    > kopalni odbily sie od dna ?. Czy zarobiles na nich jaki milon funtów,
    > tudziez przynajmniej ze 30% w ciagu dwóch tygodzni, tak jak ostatnio Pan
    > Jerzy Olszewski na akcjach Boryszewa ?.

    Galantas ta kopalnia sie nazywa i prawde mowiac, dalem na niej dupy.
    Zloto do gory a akcje mojej kopalni w dol-
    takie juz pieskie me zycie. Ale dom wlasnie sprzedalem kupiony 20 lat
    temu- niemal 4 x drozej, tax free. Przenosze sie
    do tzw Peak District, dobre miejsce na starosc i umieranie. Bede was
    stamtad straszyl.

    fatso