eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-29 20:59:45
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Czyli stawiasz się w roli eksperta analityka?

    :)))
    Znajomy która prowadziła nam ten kredyt (i jeszcze inny tez zajmujacy
    sie tego typu usługami) mowia wprost: to wszystko zalezy od tego na
    biurko jakiego "analityka" trafi. Ten sam wniosek ten sam bank moze
    ocenic i tak i tak. Dlatego zreszta składalismy w kilku bankach.
    Tak wiec te wielkie słowa o "ekspertach" skwituje tylko lekkim
    usmiechem...

    > Nic nie potwierdziły, po prostu mogą prowadzić bardziej łagodną
    > politykę kredytową w tej kwestii.

    > Ok. Podaj konkretną podstawę prawną swojego twierdzenia.

    ;-D
    Podstawe prawna ze nie mozna kłamac bedac sprzedawca?
    Mogłbym. Ale nie chce mi sie.
    Bo widac nie zrozumiałes tego co od poczatku probuje przekazac jako
    moje stanowisko.
    I dlatego ty sie oburzasz na niestabilnosc prawa a ja twierdze ze prawo
    staje sie tutaj tylko narzedziem do wyprostowania sytuacji ktora
    wyprostowac nalezało.

    > Ryzyko jest większe, co najwyżej (poprzez zabezpieczenie) mamy
    > sposób na a) większe zmotywowanie klienta
    > b) zmniejszenie strat z ewentualnie niespłaconego kredytu

    W wiekszosci przypadków zmiejszenie do zera a najprawdopodobniej
    zbudowanie rowniez zysku bo nawet nie chcaiłbym zaczac sie zastanawiac
    jakie absurdalne opłaty doliczy sobie bank gdyby musiał sciagac
    naleznosc poprzez sprzedaz nieruchomosci.
    Nie bez powodu przy kredycie na kwote x bank wpisał mi do hipoteki
    kwote 1,5x.

    > Bo nie rozumiesz chyba czym jest ryzyko.

    > Przy sprzedaży komorniczej?

    Sugerujesz ze komornicy sprzedaja za bezcen?
    W sumie to mozliwe bo probujac kiedys przegladnac to co sprzedaja
    komornicy zauwazyłem ze ogłaszaja towary w taki sposób jakby wcale nie
    zalezało im na sprzedazy.

    > Ten 20% margines zmniejsza ryzyko, ale
    > nie zabezpiecza przed stratami banku.

    Jezeli tak rzeczywiscie jest to zaryzykowałbym teze ze ci co sie tym
    zajmuja maja na to wyjebane.
    Bo zdroworozsadkowo podchodzac do sprawy - taka sytuacja prawie nigdy
    nie powinna przyniesc strat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"