  • Data: 2022-07-26 14:13:12
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Hmmm, ale skoro jest specjalne pole, to czemu UM nie mógł sobie sprawdzić,
    > czy w tym akurat lokalu działalność jest tylko zarejestrowana, czy również
    prowadzona?
    Mnie się nie pytaj. Trzeba by się wczytać w ustawę o zmianie Uzytkowania
    Wieczystego na własność - tam powinno to być napisane. Ale mi się nie
    chce drążyć, zwłaszcza dla ąckiego.

    > Pomijając to, że odbieranie korespondencji i trzymanie ksiąg przecież jest
    > związane z DG - no ale może to są wyjątki (a jak się zmienia "domyślne" miejsce
    Tu akurat chodzi o to, że możesz używać biura rachunkowego i twoje
    księgi są wtedy w owym biurze.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/