    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <eaez17qadoy1$.18h7kx36nb9cb$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <1byzxtswhzoiv$.1skhoft21bwyl$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <tbr2b6$h6h$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <18aqs3cxr8qib$.pds847sp05ps$.dlg@40tude.net>
    <tbr4sj$iqo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 27 Jul 2022 13:01:32 +0200

    On Wed, 27 Jul 2022 12:43:32 +0200, Piotr Gałka wrote:

    > Z tamtego już się wyprowadziliśmy ale dla następnego decyzja była taka
    > sama (i sąsiadów statystycznie też tak jak w poprzednim). Z tym, że to
    > następne to już też 20+.

    Teraz decyzje podejmuje deweloper. Nie ma gazu w budynku :-)

    > W 'miałem zdecydować' chodziło o to do którego mieszkania doprowadzić
    > gaz a do którego siłę.
    >
    > Jakie bezpieczniki to nie pamiętam.
    > Na pewno 3x{coś} na samą kuchenkę, a wszystkie pozostałe obok tego.
    >
    > W każdym razie używając żelazka, odkurzacza czy włączając pralkę nie
    > zastanawiam się co się akurat gotuje lub piecze.

    Kuchenka nie zawsze na pelnej mocy chodzi.
    Jak zupa ma sie 30 minut gotowac, to wystarczy, ze sobie lekko pyrka.
    Bezpieczniki tez nie od razu rozlaczaja, i mozliwe, ze 500W odkurzacz
    moze pare minut wraz z kuchenka na pelnej mocy chodzic.
    Albo po prostu zrobili porzadnie i miales bezpieczniki 25A.

    J.