  • Data: 2009-02-03 14:30:46
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On wiedzial co to konto w banku ale jak powiedzial, nie ma konta, bo bal
    > sie, ze ktos moglby mu wplacic pieniadze bez jego wiedzy.....A to, ze to
    > wszystko zlodzieje to juz inna sprawa....

    Powiem ci że z każdym dniem odczuwam coraz większy szacunek do telewizyjnej
    propagandy. Powiem ci również że osobiście gratuluje TVN-owskim przodownikom
    w wyszkolenia propagandowego Justynie Pochanke i Bogdanowi Rymanowskiemu
    oraz Szymonowi Majewskiemu

    Laureaci Telekamer 2008: wygrali Rymanowski i Pochanke
    http://tiny.pl/v4wn

    którzy tak tak perfekcyjnie potrafili wyprać mózgi takim jak ty, że wy
    wszyscy bierzecie ten Walterowsko-Solorzowsko-Michnikowski zbełkot a
    oczywista prawdę i traktujecie jak niepodważalny nieskażony fałszem dogmat.

    Naprawdę wielki szacunek.

    Endriu