  • Data: 2009-02-03 18:38:30
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No przeciez pisze, ze teoria spiskowa....To na pewno wina zydow i
    > pedalow.....

    Z pedałami to bym się na razie wstrzymał, a co do żydów ja bym ich nazwał
    raczej żydokomunistami ewolującymi późiej w żydosocjalistów....

    Wyraźna linia podziału zarysowała się podczas historycznch faktów mających
    datę gdzieś tak 5 marca 1953 roku..

    Geremkaczki?

    " [...]Wyjaśniam więc, że po śmierci Chorążego Pokoju - jak wielbiciele
    nazywali Józefa Stalina - w PZPR utworzyły się frakcje, które tak właśnie
    nawzajem się przezywały. Początkowo obdarzone szybszym refleksem "Żydy"
    jednym susem wskoczyły na czoło "odwilży", wskazując na "Chamów", jako na
    winnych słynnych "błędów i wypaczeń", jakie składały się na "kult jednostki".
    Ale w 1968 roku "Chamy" się odegrały, wskutek czego "Żydy" obraziły się na
    partię i jako "lewica laicka" utworzyły jeden z nurtów opozycji
    demokratycznej i w 1989 r. zawarły z "Chamami" historyczny kompromis przy
    "okrągłym stole", którego obrady zakończyły się 5 kwietnia. "Chamy" uzyskały
    gwarancje zachowania zagrabionego mienia i wpływów na sprawy publiczne
    poprzez sterujące polityczną sceną Wojskowe Służby Informacyjne, "Żydy" -
    fasadę władzy i "Gazetę Wyborczą. [...]".

    Endriu