  • Data: 2009-02-03 18:48:36
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Virck" <V...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message
    news:gma26d$pp7$1@news.interia.pl...

    > Z pedałami to bym się na razie wstrzymał, a co do żydów ja bym ich nazwał
    > raczej żydokomunistami ewolującymi późiej w żydosocjalistów....
    >
    > Wyraźna linia podziału zarysowała się podczas historycznch faktów
    > mających datę gdzieś tak 5 marca 1953 roku..

    Ortodoksyjni zalozyli panstwo Izrael....Bardziej kumaci wyjchali do USA,
    gdzie rozmnozyli sie niemilosiernie, nadrabiajac wojenna korekte...Ale czesc
    zostala w Polsce i pod plaszczykiem i polska maska dalej robia swoje....
    A Zyd nie ma przyjaciela innego niz inny Zyd....Ten inny jest tyle dobry ile
    jest wart i co mozna z niego wyciagnac.....Baaa..ilu tych mieniacych sie
    100% Polakami nawet nie wie, ze plynie w nich jarmulcza krwia....