    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: alior vs eurobank
    Date: Thu, 27 Nov 2008 09:24:00 +0100

    > O to dobre :)
    >
    > Mozesz podac co konkretnie bank miesza w komorce? :P

    Instaluje aplikacje.

    > ?

    TokenGSM jest chroniony PINem (info z Eurobanku).

    > Widac ze nie masz pojecia o czym piszesz :)
    >
    > Token GSM jest bardzo prosta, wrecz prymitywna aplikacja, ktora poprostu
    > dziala na DOWOLNYM telefonie z Java, aha, jak doczytasz to oni nie
    > testowali tego na zadnym telfonie fizycznie, jedynie na emulatorach...

    Eurobank: Oferujemy bezpieczny, wspanialy tokenGSM, bez ktorego nie da sie
    zalogowac na konto.
    Wlasnie... Czy gwarantuja mi, ze token na moim telefonie bedzie dzialal?
    Eurobank: Nie. Powinien dzialac dobrze, ale nie musi.
    Co bedzie w przypadku kradziezy aparatu lub wyladowania baterii?
    Eurobank: Utrata dostepu do konta.
    Co w przypadku czestych zmian aparatu?
    Eurobank: Koniecznosc instalacji/usuwania albo utrata dostepu do konta.
    Ktory jeszcze bank w PL wpadl na tak glupi pomysl, by instalowac cos w
    komorce?
    Eurobank: Tylko my.

    Powiedzmy, ze wole jednak token sprzetowy, co nie znaczy, ze dla Ciebie nie
    ma to byc bezpieczne, wspaniale rozwiazanie.