eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja banku › Re: autoryzacja banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: autoryzacja banku
    Date: Mon, 16 May 2016 22:17:08 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    References: <57330301$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1463429828 15100 195.187.100.13 (16 May 2016 20:17:08
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2016 20:17:08 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:LEc8OuJLk+00aZOXfgMDsB4UhIc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622995
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Jakoś przekombinowane. mBank ma/miał np. pole hobby, które można wypełnić.
    > Konsultant ma znać odpowiedź co w tym polu i już.

    Jasne jasne. Jeśli bank nie wie, że dodzwonił się do właściwej osoby
    (z prawdopodobieństwem zależnym od "wagi" sprawy), to żadne takie pola
    nie pomogą, bo "niewłaściwa" osoba też może zapytać o to pole, a następnie
    zadzwonić do "właściwej" i zawartość pola podać.

    Ciekawe czemu nie można przysłać oferty (czy co to tam jest) mailem?
    Prowizja ucieknie? Klient się zastanowi i podejmie lepszą dla siebie
    decyzję?
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1