eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja bankuRe: autoryzacja banku
  • Data: 2016-05-16 22:27:11
    Temat: Re: autoryzacja banku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:
    >
    >> Jakoś przekombinowane. mBank ma/miał np. pole hobby, które można wypełnić.
    >> Konsultant ma znać odpowiedź co w tym polu i już.
    >
    > Jasne jasne. Jeśli bank nie wie, że dodzwonił się do właściwej osoby
    > (z prawdopodobieństwem zależnym od "wagi" sprawy), to żadne takie pola
    > nie pomogą, bo "niewłaściwa" osoba też może zapytać o to pole, a następnie
    > zadzwonić do "właściwej" i zawartość pola podać.
    Ale tu właśnie chodzi o kierunek komunikacji.
    "hobby" jest do jakiegoś tam uwierzytelnienia się banku przed klientem,
    a nie klienta przed bankiem.

    Zwykle bank nie dzwoni na przypadkowy numer, a taki, który od klienta
    ma. To klient nie wie czy to co do niego dzwoni to bank czy coś innego.
    W związku z tym, szansa, ze
    a) bank zadzwoni pod niewłaściwy numer oraz
    b) osoba z niewłaściwego numer zadzwni do właściwego klienta (skąd zna nowy
    numer?) jest IMO dość mała.

    >
    > Ciekawe czemu nie można przysłać oferty (czy co to tam jest) mailem?
    To jest chyba jeszce mniej bezpieczne, chyba, że bank stosuje jakieś
    szyfrowanie + podpisywanie.
    > Prowizja ucieknie? Klient się zastanowi i podejmie lepszą dla siebie
    > decyzję?

    A to inna sprawa. Też mnie to irytuje.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Now, let's SEND OUT for QUICHE!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1